Relaxte week. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Vienna Frequin - WaarBenJij.nu Relaxte week. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Vienna Frequin - WaarBenJij.nu

Relaxte week.

Blijf op de hoogte en volg Vienna

27 Januari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen


Hallo allemaal,

De week begon super, met een dik pak sneeuw voor de deur. Tijdens het weekend en vooral op zondag had het behoorlijk gesneeuwd hier, maar niet zo veel als in Nederland! Voor Londen was het in ieder geval veel, normaal gesproken gebeurd hier dat niet. De autoriteiten hadden zelfs code rood afgegeven.

Het was behoorlijk glibberen naar de tube op maandagochtend, ik was niet voorbereid op een sneeuwstorm :P en had dus niet de juiste schoenen mee.
De cursus gaat voor mijn gevoel goed. Ik merk duidelijk dat ik onderdelen beter onder de knie krijg. Het is ook fijn dat we veel oude tentamens oefenen, hopelijk ontwikkel ik nu een steeds betere techniek op de opdrachten aan te pakken.
Die middag heb ik samen met Lea en June een broodje gehaald bij Pret a Manger. Waarna we met de tube naar The Thames zijn gegaan. In één of ander gebouw hebben we ons gezeteld, waar we genoten hebben van het uitzicht. Londen bedekt onder de sneeuw :D. We hebben een wandeling gemaakt via de London Eye richting de Big Ben en een rondje om Westminster Abbey. Ondertussen een paar kiekjes gemaakt, :P. Het was al laat in de middag, dus het werd behoorlijk koud.

Dinsdag 22 januari, Sylvia is 20 jaar geworden!
Op 14 januari had ik al een pakketje gestuurd met een aantal kleinigheden. Gelukkig was hij donderdag al aangekomen zonder dat ze er iets van had gemerkt. Het was nog een hele zoektocht om iets leuks te vinden, hier is nog de uitverkoop van de kerstperiode bezig. Houden ze lang vol!
’s Ochtends hadden we de skype aangezet en heeft ze mijn cadeautjes uitgepakt, gelukkig was ze er blij mee :D. Ik ben gewoon naar de cursus gegaan en daarna gewerkt. Tussendoor even met de jarige job gebeld, tijdens haar dagje uit in Den Bosch. Na het werk (waar nog steeds geen ‘klantenkip’ te bekennen is), heb ik nog een cakeje gehaald bij Starbucks om haar verjaardag toch nog een beetje te vieren. Nadat de visite weg was, hebben we nog even de dag door besproken.

Donderdag wilde we naar de film. We hadden een bioscoop gevonden waar je voor niet al te veel geld een leuke film kon bekijken. Maar aangekomen op de plaats van bestemming, bleek de film nog niet uit te zijn :D oeps.

Bij Artisan du Chocolat hebben ze nog behoorlijk wat producten over van de kerst. Chocolade direct gerelateerd aan het festijn, maar ook ‘normale’ producten die tegen de verloopdatum aan zitten. Je kon wat nemen als je er zin in had anders werd het toch weggegooid, dus waarom niet :P! Ik had al wat apart gezet, op te komen ophalen. Tijdens het werk is het niet handig om iets mee te nemen, want dan moet je door de beveiliging en dat werkt niet :P.
Omdat ik genoeg van al die lekkernij kan genieten, heb ik een pakketje gemaakt om op te sturen naar huis. Dan hebben ze wat lekkers te smikkelen voor in het weekend, :). Het is trouwens best een duur grapje om een pakketje op te sturen naar Nederland!

Dit weekend heb ik het heel rustig gehouden. Vooral uitgeslapen! Mijn wekker was: ruziënde buren, de klompendans van de bovenburen en de sirene van de politiewagen buiten :P!
Ik heb mijn Engels een beetje bijgewerkt, mijn flat schoengemaakt (moet ook gebeuren :S) en voornamelijk alles op zijn dooie akkertje gedaan, ontspannen. Klaar om er weer tegen aan te gaan!

Liefs Vienna.

  • 28 Januari 2013 - 23:10

    Wies:

    Je hebt er weer iets leuks van gemaakt, ( denk aan de pondjes) en chocolade is zoooo lekker.
    Liefs van Wies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Vienna

Actief sinds 23 Sept. 2012
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 6646

Voorgaande reizen:

13 September 2012 - 31 December 2012

London here I come :)!

Landen bezocht: